Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juli 09, 2006

Criterium Surabaya.

Vorig jaar in 2006 hebben we dus de tourdeeastjava mogen volgen. Dit was echt een mooie wielerwedstrijd. Zeer goed georganiseerd door Pak Harry and his Team.
De laatste dag was er het criterium in het centrum van Surabaya. Een wereldstad van meer dan 4 miljoen inwoners. Hier wat foto's van deze laatste dag van de tourdeeastjava van vorig jaar. Volgend jaar gaan we deze tour weer uitgebreid volgen.

Wielrenners met Susie, Angela en Laura.

Op de BoBo tribune.

Bobo kecil op VIP tribune.

Surabaya criterium, ikzelf op de foto.

Dansgroep voor tribune van de Grote BoBo's.

Pak Harry and Mister Speaker.

Mijn vriend Samai net voor de start van het criterium in Surabaya.

And the winner is SAMAI!!!

Morgen meer foto's van dit criterium!

Free Counters
007counters.com
View My Stats