Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 12, 2009

Serie mooi uitzicht: Sanur, Bali, Indonesia.

Sepeda Sehat, fietsen voor de lol. Ubud. Even buiten Ubud, en je hebt echt een mooie View..!
Top Mt. Batur. Echt een freezing Cold Biertje hier. Walking Fridge!. ......;)


Top Mt. Batur. Hierna werd het dus tijd voor een nieuwe tattoo....!
Angela in Lovina Beach, zwemmen met dolfijnen. Jack & John. Mooie ervaring.
Raften in Ubud, Kali Ayung. Een raft tocht van 17 km.

View, Pantai Sanur. Mooi :)
Onze vakantie op Bali zit er nu dus weer op. Eerst gingen we naar Lovina Beach. Daar hebben we gezwommen met dolfijnen. Dit is in hotel Melka. Ook was er in Lovina de ontmoeting met mijn zus Marja en Tejo en de jongens Jaimie en Michiel.
's Morgens vroeg zijn we een school dolfijnen wezen op zoeken, met een bootje.
Mooi ook de zon opkomst te zien, GRATIS!
Hierna gingen we naar Ubud. Hier hebben we veel gefietst. Ubud is wel nu heel erg druk geworden. Maar..., twee minuten fietsen tot buiten Ubud en je hebt weer alle rust.
We hebben er ook een wildwater tocht gemaakt. Ongeveer 17 km lang. Mooi.
Verder heb ik de Mt. Batur beklommen op de fiets, een tocht van 35 km klimmen. Dan kom je tot 1771 m hoogte.
Net als Alpe d'Huez dus...;)
De dames hebben zich toen vermaakt op de pasar, inkopen doen.
Na vier dagen Ubud gingen we dus naar Sanur. Strand. Lekker eten en drinken op het strand van sanur. Even rust. Studeren......:)
Ook nog met zijn Angela en Laura en ik met de banana boat mee geweest.
Omgeslagen natuurlijk!
Met de Garuda weer naar Surabaya 40 minuten vliegen.

Morgen de foto's op mijn weblog.

Free Counters
007counters.com
View My Stats