Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, november 01, 2015

EK Veldrijden 2015 Huijbergen.

Over een week wordt in Huijbergen het EK Veldrijden 2015 verreden. In Huijbergen aan de Tiesteduin bij Rudi Nelen is de opbouw al in volle gang. De VIP tent staat er al. Vandaag was de Elite het rondje al aan het verkennen. Ook ik reed dit mooie rondje op mijn Trek 8900 mountainbike. Troost Mecanical Services is een van de grote sponsoren.
Genieten.

Free Counters
007counters.com
View My Stats