Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, mei 27, 2006

De Koninklijke Onderscheiding voor Louis Baseler












Mijn vader ontving dit jaar een Koninklijke Onderscheiding. Hier op de foto samen met Angela en Laura.
Dit was op het gemeentehuis van Woensdrecht.
L.Baseler


De heer Louis Baseler, coördinator van Pelangi en gastspreker van het project Gastsprekers WO II, ontving een lintje op 28 april j.l.
quote
Beste mijnheer Baseler u bent een bijzondere man. U mag met recht worden gekwalificeerd als "iemand die zijn hart op de juiste plaats heeft en zich geruime tijd ten bate van de samenleving heeft ingespannen en andere heeft gestimuleerd". Als waardering voor uw positieve levenshouding en uw actieve houding om zich belangeloos in te zetten voor allerlei maatschappelijke activiteiten heeft Hare Majesteit u benoemt tot Lid in de Orde van Oranje Nassau.
Indische weblog


's Middags had ik mijn ploegenuitje van de E-ploeg. Een keer per jaar gaan we dan gezamelijk iets buiten werktijd ondernemen. Dit jaar gingen we met de E-ploeg op Golf Clinic. Dit was op Golf centrum Reymerswael. Hier zijn wat foto's van deze middag. We kregen les van Babette van Hal. Ze komt net als ik uit Huijbergen. We hebben erna een onderlinge wedstrijd gespeeld. Na afloop was er een barbeque, met een prachtig uitzicht op de Westerschelde. Tijdens de barbeque namen we afscheid van David Vreeken, die onze wachtchef was. Hij gaat nu voor een dagdienstbaan in de tarwefabriek. Kees van Zunderd gaat finishing doen. We krijgen nu Ron Kouveld, die weer terug komt uit de fabriek in Efremov, Rusland.

We namen afscheid van David Vreeken
Babette van Hal uit Huijbergen
Louis in aktie, ook Huijbergen

Free Counters
007counters.com
View My Stats