Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 16, 2006

Eerste fietstocht tijdens mijn vakantie.

Vanuit Beaufort fietste ik naar Echternach. Hier kon ik verder over een oude spoorlijn die nu geasfalteerd is. Het spoor loopt langs de mooiste plekjes van Luxemburg. Plekjes waar je natuurlijk zonder fiets niet kunt komen. Het is een tocht van meer dan 110km vanuit Beaufort. Hierna fietste ik er nog de lus Beaufort- Vianden. Hier wat foto's van deze tocht.

RTL zendmasten.

In de spoortunnel.

Spoortunnel van Bech.

Inspectie graanvelden. Wat voor yield kunnen we verwachten.

In Luxemburg.

Station Bettel, een van de stationnetjes onderweg.

Kasteel Vianden

Free Counters
007counters.com
View My Stats