Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, april 26, 2007

Nieuwe mountainbike.

Trek 6700.

Vandaag mijn nieuwe mountainbike opgehaald. Het is dus een Trek 8500 geworden.
Mijn oude Trek 6700 gaat mogelijk mee naar Indonesia.
Hij heeft mij de afgelopen vijf jaren meer dan 50.000km door het verkeer geholpen. Ik reed er mee, bij nacht en ontij naar mijn werk. Vaak reed ik er eerst nog een extra rondje mee.
Ook na menig "borreltje" bracht hij mij veilig thuis!
Trek 8500.
Dit is nu mijn nieuwe mountainbike. Ik hoop er de komende jaren veel plezier van te hebben.

Hij is gekocht bij Tinus van Overveld. Daar koop ik al mijn fietsen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats