Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, april 23, 2007

Ride for Rubles: update.

Ride for Rubles groot sukses!

Helden van de Amstel!

Eindelijk was het dan zover. Met 66 deelnemers vertrokken we voor de Ride for Rubles. Ik reed de 150 km tocht. We waren met ong. 26 man. Het was prachtig weer. Het had wel 's nachts nog gevroren!
We konden als groep samen vertrekken. De naam Cargill galmde over de speakers.


Samen met Christ (fijne collega) aan de start.

Angela en Laura met Leontien van Moorsel op de foto.

Ook de sterke sportvrouw Leontien van Moorsel was aanwezig. Wat zij allemaal al gewonnen heeft!!!
Nu heeft ze ook een eigen race, The Leontiens Ladie's Ride.
Ze wilde graag met Angela en Laura op de foto.
Nu is Leontine druk met haar komende moederschap, ja het wordt een meisje!
We wensen Leontien en Michael veel geluk!

We hebben samen goed door kunnen rijden. Gelukkig geen lekke banden tot aan de Keutenberg. Tot de Keutenberg bleven de meesten wel bij de groep. Op de Keutenberg was het geluk hebben of je door kon fietsen. Veel afstappers blokkeerden de weg. Ik kon goed door tot de top fietsen. Eigenlijk gingen alle klimmetjes wel redelijk.

Met Christian J Jackson van Cargill Manchester (Wheat Cargill Sweeteners) samen aan de finish.

De finish was helaas een chaos. Vorig jaar was dit beter geregeld. Halverwege de Cauberg konden we niet meer verder fietsen. Dit moet de organisatie volgend jaar wel verbeteren. Dit was een puinhoop zo!. Mijn eindtijd was 5 uur en 51 minuten. Mijn gemiddelde snelheid was 25,8 gemiddeld. Meer dan voldoende op zo een druk parcours.
Je rijdt namelijk over de gewone weg. Je moet ook de fietspaden nemen. Ook uitkijken met oversteken. Het gaat allemaal vaak, zo maar net goed!

Met mijn Trek 1500 op de foto.

+52.000 Euro

Het goede doel mag natuurlijk niet vergeten worden. De tussenstand werd op zaterdag avond bekend gemaakt. We hadden een gezamelijk etentje in het Rembrandthuis. Hier was drank en eten in overvloed. Ik heb er teminste een lekker biertje gedronken om de vochtbalans weer op pijl te brengen.
Het bedrag werd bekend gemaakt door Frans Hommel, Jeroen Merckens en Christ Hoedelmans.
Het is tot nu toe 52.000 Euro!!
Dit is de tussenstand, tot juni kan er nog geld overgemaakt worden. Thuis vond ik nog een envelope met 10 Euro erin. Het bedrag is dus nu al 52.020 Euro.

Christ, Frans en Jeroen, bedankt, het was een perfect weekend!

Free Counters
007counters.com
View My Stats