Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, april 09, 2007

Paas weekend:

Vanaf Goede Vrijdag waren de kinderen vrij van school. Op vrijdag gingen ze naar de Zoo van Antwerpen. Een van de mooiste dierentuinen. We hebben er al vele gezien all over the world. De Zoo is echt de mooiste.

Suske en Wiske.

Vanaf dat de kinderen heel klein waren tot nu toe worden er foto's gemaakt bij Suske en Wiske. Ja de kinderen worden groot!

Op tweede Paasdag lekker een eind fietsen. Langs de scholen Roncalli en 't Rijks. De kinderen voor het eerst met de fiets door de stad. Een fietstocht van bijna 40km.
We gingen er natuurlijk ook naar de kermis in Bergen op Zoom. Even springen op de trampoline.

Laura.

Angela.

Hierna gingen we nog wat drinken op landgoed Mattenburg. In de Orangerie. Hier kun je echt perfect iets drinken. Mooie ambiance. Ik geef ze er een dikke acht!
Verder vonden we er nog vijf mooi beschilderde paaseieren in de landgoed tuin.

Free Counters
007counters.com
View My Stats