Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, april 01, 2007

The Ride for Rubles: Update.


Amstel bier.

Vandaag ga ik afrekenen met The Ride for Rubles. Ik heb 260 Euro opgehaald. Voornamelijk van de collega's van de werkvloer. Uit de E-ploeg dus. Cargill gaat het bedrag verdubbelen, het wordt dus 520 Euro! Dit geld zal welkom zijn in het kinderziekenhuis van Efremov. Kinderen blij maken en fijn een mooie tocht fietsen van 150km, gaaf.

Collega's bedankt!

Free Counters
007counters.com
View My Stats