Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, maart 26, 2007

Drukke mooie dag in Huijbergen:

Angela Jarig!

Vandaag was Angela jarig. Ze werd 11 jaar.
Ze kreeg een nieuw Playstation, gelijk zingen dus met Singstar!

Angela en Laura.


Met Angeline zingen op Madonna!

Het was mooi weer tantes en opa en oma op bezoek.
Lekker eten en laat naar bed!



Combinatie evenementen blijkt succes:
door Wil de Jong

Maandag 26 maart 2007 - HUIJBERGEN - Huijbergen bruiste afgelopen weekeinde van de activiteiten. Er was een rommelmarkt, een kermis en een wielerronde in het dorp. De rommelmarkt werd voor de 35e keer gehouden en de wielerronde voor de 57e keer. De voorjaarkermis was een nieuwe activiteit, die was georganiseerd door de stichting Huijbergse Culturele Evenementen (HCE).
De drie organisaties kijken tevreden terug op het weekeinde. Door de kermis trok de wielerkoers, die op zondag werd verreden, meer publiek en dat wielerminnende publiek bracht tevens een bezoek aan de kermis.
De rommelmarkt bracht 14000Euro op!

Free Counters
007counters.com
View My Stats