Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, maart 09, 2007

Fietsen in Indonesia.

Op vakantie ga ik graag een eindje fietsen. Zo ook in Indonesia. Ik heb er mijn eigen Trek mountainbike staan. Rond Surabaya kun je heel mooie tochten maken. Je kunt overvaren naar Madura, een heel mooi eiland. Ook kun je richting Batu en Tretes waar de bergen liggen. Bergpassen tot wel 2200meter hoog. Dus je kunt er alle kanten uit.
Volgende keer schrijf ik over mijn fietstocht naar Cargill Pasuruan. Een tocht van 140km.
Je komt dan langs Sidoarjo en Porong waar ze nu al die problemen hebben met de niet te stoppen modderstroom.

Carrefour te Surabaya, 88 kassa's!

Friends, overvaren naar Madura.

Terug naar Surabaya.

Militair Ereveld te Surabaya. Hier zijn veel Nederlandse militairen begraven. Nederlands ereveld Kembang Kuning te Surabaya
Zwaar ongeluk, twee jongens onder vrachtwagen.

Jongen gered!

Straat van Madura, Bogasari Flour Mills. bloemmolenaar in Surabaya.......

Batu, bij Malang, bergpas van 2200m.

Free Counters
007counters.com
View My Stats