Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, februari 23, 2007

Ride for Rubles:

De voorkant van het kinderziekenhuis in Efremov.
Wandelwagentje voor de kindertjes.

Zoals bekend is er op 21 april de Cargill “Ride for Rubles”.
We rijden dan met 66 Cargill werknemers de diverse toertochten van de Amstel Gold Race.
We willen ons voor die dag laten sponsoren om geld bijeen te krijgen voor het kinderziekenhuis in Efremov, Rusland. Cargill gaat het sponsorgeld verdubbelen!

Ik zal op 21 april de tocht van 150km rijden. In deze tocht zitten bijna alle bekende Limburgse klimmetjes, met de Keutenberg van 22%, en als laatste de Cauberg in Valkenburg a/d Geul.
Ik heb hem vorig jaar ook gereden. Het is een mooie, maar zeer zware tocht. Vooral omdat de tocht voor in het seizoen zit, en er dus meestal heel slecht weer is.
Jeroen Merckens is al enige malen in het kinderziekenhuis geweest.
Het geld zal gebruikt gaan worden om o.a. de slaapzalen op te knappen. Verder hebben ze er materialen nodig voor de intensive care.
Daarom wil ik ook mijn E-ploeg collega’s vragen of ze mij hiervoor sponsorgeld willen geven.
De eetzaal.
Slaapkamertje.

Elke Euro zal daar, via onze eigen Cargill contacten goed besteed worden.
Met het bijeengebrachte geld kunnen wij in het kinderziekenhuis echt een verschil maken!
"The Ride for the Rubles". Mooi initiatief!!!

Wit voetje voor niets gehaald!!!
Tja ik was er in‘96 & 2006 in Efremov .......................... pfffff....en ook in het ziekenhuis aldaar !!!!!
Het was er nog steeds.... weinig tot niets veranderd.....
“ALLES IS NU 10 JAAR OUDER” .
Ik ben er in april 2006 opgenomen geweest en door slechte apperatuur is er verkeerde diagnose gesteld mijn linker been in het gips met als gevolg 5 uur in ambulance naar modern Expatt Hopital Moscow.
Dus je mag concluderen:
Met juist werkende apperatuur dit alles niet nodig geweest . Na 3 uur ziekenhuis weer lopend kunnen verlaten........ Dus het verschil kunnen we met z’n alle echt maken. Door onze sportieve collega Louis Baseler te sponseren.
“Ride for Rubles” Doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ron Kouveld

De teller staat nu op: 180 Euro! ( Cargill verdubbeld dus: 336 Euro voor de kindertjes in het ziekenhuis van Efremov).
Vandaag weer veel geld opgehaald in o.a. de raffinaderij. Hier werkt ook mijn collega Amade Driessen die ook al eens in Efremov is geweest op het fabrieks complex van Cargill. Hij heeft er een tijdje gewerkt.

Hé Louis,Waar blijf je nou, kom ons maar wat geld afhandig maken. Het loon is tegen woensdag toch binnen.Goed bezig jochie!! Groetjes Jackelien.
24 februari, 2007
-----> Jackelien, ik kom eraan!!


Ook ex-Eploeg collega's doen mee! Danny bedankt!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats