Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, februari 12, 2007

50 Jarig Huwelijk

De Kus.

3 Januari waren mijn vader en moeder 50 jaar getrouwd. We vierden dit feest op moeder's verjaardag op 10 februari.
Het was een goed feest.
Diverse optredens, een lekkere bruidstaart, veel familie en buren en vrienden. Ook ontving mijn moeder haar eerste boek: Gedichten van voeger en nu.
Er was een goed verzorgt buffet. Ook was er een soort museumpje met allerlei spulletjes uit het verleden. O.a. het eerste loonzakje van mijn vader (leeg!).
Dit feest krijgt nog een vervolg in de zomervakantie! (Later meer dus).
Museum, hoe was het leven vroeger?
Optreden van Angela en Laura.
Overhandigen eerste boek van A. Docters van Leeuwen door jongste kleinkind.
Buffet.
Dankwoord door pa.

Free Counters
007counters.com
View My Stats