Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, maart 06, 2007

Week van de jaren '50.

Vandaag was mijn moeder, A. Baseler-Docters van Leeuwen op Radio 5. Ze vertelde haar verhaal over het eerste huis, 1957. De Nieuwstraat in Dordrecht.
Ze trokken in een oud aardappel pakhuis. Vrienden van mijn vader, ook scholieren van de HTS, hielpen mee om het huis bewoonbaar te maken. Het waren de jaren van de woningnood. Hierna trokken ze verder. Naar de van Ewijckstraat, een flat op vier hoog.
Luister hier naar het programma

Free Counters
007counters.com
View My Stats