Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, april 02, 2007

Eerste 150km tocht in de benen.

150km.

Voor een tocht als de Amstel Gold Race: "The Ride for Rubles", moet er natuurlijk wel getraind worden.
Ik fiets wel vaak, maar dat zijn meestal korte tochtjes van maximaal 75km.
Vandaag dus een echte 150-er gereden. Dit ging goed. Mooi weer. Er stond toch wel meer wind als verwacht.Ik was tevreden over de conditie en snelheid.
Volgende week rij ik deze tocht via Willemstad.
's Avonds met Eddie naar de schietbaan. Ik haalde 49 van de 50 punten! OK dus.

Free Counters
007counters.com
View My Stats