Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, april 04, 2007

Rondje eiland Tholen, Oesterdam, haven Antwerpen:

Na de ochtenddienst heb ik een fietstocht gemaakt langs en over het eiland Tholen.

Rondje eiland Tholen.

Dit is een hele mooie tocht voor de liefhebbers. Je komt er over de Philipsdam (1987), en over en onder heel veel bruggen door. Veel leuke haventjes ook, zoals de haven van St. Annaland en de haven van Antwerpen. Tussen het eiland Tholen en de haven van Antwerpen fiets je over de Oesterdam (1986).

Haven St. Annaland.

St. Maartensdijk, molen de Nijverheid.

Oosterschelde.

De Oesterdam en Philipsdam zijn comparimenteringswerken van het Deltaplan.
De haven van Antwerpen is altijd mooi om te zien. Hier kom ik dan ook vaak. Even naar de schepen kijken.

Haven van Antwerpen.

Voor de haven van Antwerpen kom je onder de brug van Bath door. Deze brug ligt over het Schelde-Rijn kanaal, en het spuikanaal (1986). Hier oefenen heel vaak onze commando's.

Commando's op de brug van Bath.

Commando's onder de brug van Bath.

Deze tocht is voor de liefhebbers, en is 108km lang.

Free Counters
007counters.com
View My Stats