Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, oktober 27, 2007

TDC dansuitvoering in de Maagd.

Door de combinatie van de dansen, het geluid en het licht zijn deze uitvoeringen onvergetelijk. Niet alleen voor ons, maar ook voor de vele mensen die komen kijken. Dit merken we vooral omdat het aantal mensen die de uitvoeringen komen bezoeken elk jaar steeds groter wordt en er wordt nog lang nagepraat over de uitvoeringen.
Totally Dance & Aerobics Consultancy is een jong en groeiend bedrijf met een aantal zeer enthousiaste en gediplomeerde medewerkers. TDC heeft onder andere een professioneel opgezette dans- en aerobicsafdeling met meer dan 500 leden.
Deze week waren de uitvoeringen in de Maagd te Bergen op Zoom.
Angela en Laura deden met deze show mee.
Het was een mooie show.
Hier de eertste foto.

Free Counters
007counters.com
View My Stats