Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, oktober 18, 2007

Zoo van Antwerpen.

Ik had op woensdag een vergadering van de vakbond, Concernraad Cargill in Utrecht.
Hier komen FNV kaderleden van alle Cargill bedrijven in Nederland samen.
We bespreken dan allerlei zaken die zich afspelen in de diverse bedrijven.
Onze bestuurder is Aad in 't Veld.
De kinderen hadden vrij i.v.m. een studiedag in het onderwijs.
Ze gingen met Susie naar de Zoo van Antwerpen. Even een dagje uit.
Elk jaar maken we er een foto van. Altijd bij het beeld van Suske en Wiske.
Het museum van Suske en Wiske is trouwens vlakbij. In Kalmthout is het Suske en Wiske museum. Nog geen 10km bij ons vandaan.
Nu zijn de dames Laura en Angela, 10 en 11 jaar.

Free Counters
007counters.com
View My Stats