Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, september 25, 2007

Met Cargill naar Eurodisney:



Afgelopen weekend gingen we met de personeelsvereniging van Cargill Bergen op Zoom naar Eurodisney. Het was een perfect weekend. Het weer was prima. Zo ook hotel Santa Fe.
We konden dmv de Fastpass, overal meerdere malen in. Big Thunder Mountain was natuurlijk de topper.
Ook Buzz Lightyear Laser Blast was top. (Gelukkig had ik de hoogste score!)
Het was de derde keer dat we het park bezochten. Zaterdagavond een lekker biertje gedronken aan de bar. Op zondag weer naar het park, Walt Disney Studios. Ook leuk. Vooral de show, Animagique, was erg mooi. Ook de High School Musical vonden Angela en Laura erg mooi. Verder de nieuwe Crush's Coaster was wel spannend.
Pv de Kolf, en fam. Driver bedankt.

Foto, Henk bedankt!

Free Counters
007counters.com
View My Stats