Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, september 09, 2007

Holland Ladies Tour:



Kristen Armstrong heeft de Holland Ladies Tour gewonnen. Ze heeft ook de laatste etappe, een tijdrit gewonnen. Met wat een snelheid: 45,11km/hr.

Rosyida, Dahlina van Mixteam Weijers-Hako (Barrhopoort)-(Lotto Belisol) heeft er ook erg goed gereden. Het team: Mixteam Weijers-Hako (Barrhopoort)-(Lotto Belisol) heeft er ook een mooie etappe overwinning behaald! Martine Bras, gefeliciteerd!
Het is voor Rosyida, Dahlina een hele mooie ervaring geweest. Hier in Nederland zo een etappe wedstrijd rijden.
De verwachting is dat er volgend jaar meerdere wielrenners naar Nederland komen voor een stage van een paar maanden.
Ze kan de opgedane ervaringen zeker goed gebruiken in de komende wedstrijden die er zeker gaan komen. In Indonesia, en de rest van Asia.

Rosyida, Dahlina, hier met Susie.

Free Counters
007counters.com
View My Stats