Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, september 17, 2007

Maandagavondclub:

Eddie en Erik.

Op maandagavond ga ik vaak naar het het clubhuis, SV de Koningsschutters. De "Maandagavondclub" komt dan in aktie. Het is dan altijd erg gezellig.
We hebben ook een spaarkas. Een keer per jaar hebben we ook teeravond.
Er is dan een fantastische barbeque, en heelijke Jupiler van het vat. Tevens is er dan ook de prijsuitreiking van de jaarcompetitie. Helaas nog geen prijs.
Het was een erg gezellige zaterdagavond!
Riet.

Susie en Gerda.

Free Counters
007counters.com
View My Stats