Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, oktober 09, 2007

Single Track vanuit Cargill naar huis 2.

Vanuit Cargill naar Huijbergen via Single Track en zandpaden. Ik schreef hier gisteren ook al over. Vandaag was het redelijk weer, en maakte ik er een paar foto's van. Deze foto's zijn om de 2,5km genomen.
Tussen 15.00hr. en 16.00hr.

BinnenSchelde. Hier rij je dus over de zijkant van de dijk.
Na 5 kilometer. Via de Molenplaat naar de Plaatkade.

Bergse Plaat. Vlakbij de Snoekenplas.

Kraayenberg. Op weg naar Hildernisse.

Bos bij Mattenburgh.
Bij kaasboerderij "Zuidgeest".
Vliegbasis Woensdrecht.
Waterwinning voor Brabant en Zeeland. De Kooiheide.

Na 22km. weer thuis. Links wonen onze nieuwe buren, Hella en Arjan Hoeks, met de kinderen Denise en Sanne. Rechts ons huis met het bordje Pedicure Susie.

Free Counters
007counters.com
View My Stats