Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, september 30, 2007

Michael bedankt!!


Het was vanmiddag zijn laatste WK. Net als dat het deze zomer zijn laatste Tour was en dit voorjaar zijn laatste Amstel Gold Race. Helaas ontbrak het Michael aan een eindsprint, anders had hij tussen 1994 en 2007 heel wat meer prijzen bijeen getrapt. Desondanks nemen we afscheid van een van de grootste renners de ons land de laatste decennia heeft gekend. Michael bedankt.

Free Counters
007counters.com
View My Stats