Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, december 19, 2007

Verjaardagfeest in Vaeders Hoefke.

Zaterdagavond had ik mijn verjaardagfeest.
Het was in zaal "Vaeders Hoefke". Dit zaaltje was de plek waar ik met mijn vrienden de eerst Carnavalswagen heb gebouwd. We heten toen, "bouwclub de Pedroboys". Het zaaltje was in die jaren niet meer dan een boerenstal.
Nu had ik er dus mijn feest. Het was erg gezellig. Familie, veel vrienden, buren en collega's.

Ook mijn studie en kamergenoot Jaap was er ook. We zaten samen voor vier jaren op de Hogere Zeevaartschool in Vlissingen.
Jaap en Louis.
Boerenleenbank boekje.
Jaap van Duijne had ook het "verloren spaarbankboekje" bij. Ik was het sinds einde Zeevaartschool kwijt (1979). Het saldo is 4 gulden.

Ook was er een onverwacht optreden van de Pannenlappers. Het klonk weer als vanouds. Hopelijk kunnen we met Carnaval weer eens samen spelen.
Onverwacht optreden van de Pannenlappers uit Huijbergen.

Heel fijn ook dat mijn oom Ard en tante Ria er waren. Helaas kampt mijn oom ernstig met zijn gezondheid. Toch was hij op het feest. Mooi. We wensen hem veel beterschap.
Oom Ard en tante Ria, hier met Ronald.
Mijn collega's Armando en Bonita en Thomas met Saskia.
Ze waren er allemaal hier op de foto: de buren (Arjan), familie (Marja en Leo), wapenbroeders (Marius) en collega's (Henk).

Free Counters
007counters.com
View My Stats