Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, april 02, 2008

E-ploeg Kaas:


Mark Borgen, Jan van Ijsseldijk, Thomas van Dalen, Hans Musters, Rien Meeuwisse, Armando Lindhoud, Louis Baseler, Richard Rijn, Ron Lodrus, Ron Kouveld, Edwin Heijnen, Yoeri Traats, Martin Hagenaars, Mark Kleemans, Ben van Dijk, Dennis de Blaaij, Dennis Beugedijk, Bianca Bijl, Jackelien Dolk, Piet Plasmans, Niels Rijk, Ruud Schijf, Jack van Oorschot, Charles de Koster en de maker van de foto, Amade Driessen. Niet op de foto: Nick Vermaas.

Deze foto van de E-ploeg werd gemaakt door Amade Driessen. Het is een mooie foto. De E-ploeg werd in 1984 samengesteld. We gingen bij Cargill over van de vier naar de vijf ploegendienst. Ik zit er al vanaf het begin in. Ik ben in 1983 begonnen in de B-ploeg. Vanaf november ben ik de enige nog die er vanaf het begin inwerkt..!
De groepsfoto is gemaakt voor Kees van Zunderd die met pre-pensioen gaat.
Dit jaar (en ook vorig jaar) hebben we ook in de ploegen te maken met veel veranderingen. Niet altijd leuke veranderingen. Kaas of schuifKaas? Deze groepsfoto hebben we. Ben benieuwd hoe deze foto eruit zal zien over twee jaar.......!
De toekomst is altijd anders dan het verleden. Maar in het verleden zie je wel de toekomst. Veranderingen zijn er altijd, maar worden ze wel gezien? Een voorraad Kaas verdwijnd niet zomaar. Uit: "Wie heeft mijn kaas gepikt". Het is een leerzaam boekje.
(klik op de foto voor de vergroting)

Free Counters
007counters.com
View My Stats