Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, maart 24, 2008

Foto's van collega's uit Madrid:

We hebben allemaal onze digitale camera meegenomen.
Er werden veel foto's gemaakt. Hier een kleine selectie.
Nu met extra foto's!
Meer foto's volgen later HIER in mijn foto album, Lihat foto albumku.

Lekker biertje, Uno Cerveza por favor...!
Mooie foto, bedankt..!

Susie op Plaza de Oriente.
Armando en zijn vriendin Bonita op Plaza Mayor.
Rien en Rian.
Deze foto maakte ik in Madrid op Puerto del Sol. Het was een demonstratie tegen het doden van dieren voor voedsel. Vegetarian People dus.
Leeuw op Plaza de Oriente.
Rian, Susie, Armando en Bonita, Xander.
Ik rookte er zelfs weer een sigaretje, biertje erbij, het moet niet gezelliger worden.....!
Bottems up...!
We hadden duidelijk veel plezier in het cafee naast het hotel. Fijne collega's is eigenlijk het enige wat telt op een bedrijf waar je dag en nacht met elkaar werkt (rest is bijzaak). Ook de vrouwen kunnen gelukkig duidelijk goed met elkaar overweg. Mooi........!
Het was weer een perfect weekendje....!
Na een lange dag, over een paar uur om 04.00hr weer op, terug naar huis.

We maakten ook deze reis weer gebruik van Essen Taxi 036677100. Van hun diensten maken we al jaren gebruik. Perfect Essen Taxi vervoer.
In oktober gaan we weer naar Rome.

Free Counters
007counters.com
View My Stats