Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, maart 06, 2008

Cargill collega's:

Deze maand nemen we afscheid van Kees van Zunderd (pre pensioen).
Daarom stonden we hier samen op de foto bij Reinhard's in Berlijn.
Kees van Zunderd met zijn collega's uit de tarwe fabriek.
Henk, Marco en ik waren o.a. de collega's uit de Kornuiten tijd= mooie tijd.
We hebben vele jaren in de zelfde ploeg gezeten. Henk is overgeplaatst naar de D-ploeg (eind 2006). Marco heeft een nieuwe carriere gevonden (eind 2007) in Rilland. AgroCare, Happy Frites, Happy Inn enz.
Nu werken we met nieuwe collega's samen sinds eind december 2006. Dit loopt gelukkig prima. Ook buiten werktijd kunnen we goed met elkaar overweg. Samen fietsen, ploeg event naar Berlijn, Borrelen,
Hr. Ms. Johan de Witt, stedentrip naar Madrid, enz, enz...!
Samen werken, samen plezier maken.....!

Eind van dit jaar ben ik de laatste die vanaf het begin in de E-ploeg geplaatst is.
Bottems Up, een lekker biertje drinken...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats