Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, februari 13, 2008

Bezoek aan Hr. Ms. Johan de Witt te Vlissingen.

Hier met mijn neef Marc Langbroek op de foto.
Op maandag 11 februari bezocht ik met mijn collega Armando het mooie schip de
Hr. Ms. Johan de Witt. Het is een Landing Platform Dock (LPD).
Lengte 179,4 meter, breedte 29 meter. Waterverplaatsing 17000ton.
4 diesels van Wartsila 3,75MW. POD aandrijving van 2*5,5MW.

Het was zeer indrukwekkend. We keken onze ogen uit.

Morgen meer over dit mooie schip!

Free Counters
007counters.com
View My Stats