Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, januari 16, 2008

Ploegenuitje naar Berlijn.

Deze week gaat mijn E-ploeg van Cargill Bergen op Zoom naar Berlijn.
Ik was er al eens eerder.
Het was in 1982 toen ik er met de vrachtwagen van firma Schoonen naar toe ging.
Ik had toen een vracht met glas bij uit Etten-Leur.

Hier sta ik voor de Brandenburger Tor.
Al weer meer dan 25 jaar geleden....

Free Counters
007counters.com
View My Stats