Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, januari 15, 2008

Friendly Fire......

Een foto van Aldert Poortema herinnert in het gemeentehuis van IJlst aan de 22-jarige korporaal die zaterdag door vuur van de eigen troepen om­kwam. Naast de foto kunnen mensen een condoleanceregister tekenen.
Het tweetal, Wesley Schol ( 20) en Aldert Poortema ( 22), werd dodelijk getroffen toen hun eenheid onverwachts nabij Deh Rawod werd aangevallen door de taliban. Bij de andere Nederlandse eenheid raakte de 20-jarige Nederlandse soldaat Marc van de Kuilen zwaar gewond aan zijn benen.
Mooi Liedje

Free Counters
007counters.com
View My Stats