Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, december 31, 2007

Neem ook eens een kijkje in mijn archives.

Hier bijvoorbeeld: Juli een jaar geleden.

Het archives staat op de sidebar van mijn weblog en loopt vanaf Juli 2005.
Oude verhalen en oude foto's dus...! Neem er maar eens een kijkje.

Klik ook eens op:
Januari.
Januari: o.a. Skaatsen met Armando, Met Gerard naar Moskou, GP Adrie v/d Poel, Vlissingen.
Februari.
Februari: o.a. Fakkeltocht, Moscou, Karnaval, molens.
Maart.
Maart: o.a. Fietsen, Moerdijk, Tour of Flandres, nieuwe Sirocco, Skiphol, Landrover, de Pannelappers.
April.
April: o.a. Zwarte dag Cargill, Flandriens, storing BASF, mijn vader, Top 2000, fietsen op Schouwen, Rokjesdag.
Mei.
Mei: o.a. Eindelijk beroemd, Parijs, Prinses Maxima, Rondje Zeelandbrug met Armando.
Juni.
Juni: o.a. Strandje van Stalland, Mont Ventoux, valpartij.

Free Counters
007counters.com
View My Stats