Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, december 30, 2007

Dit jaar weer lekker veel gefietst!

Ook dit jaar weer de nodige fiets kilometers gemaakt. Meer dan 12000km.
Van Huijbergen via een omweg naar Zuid Afrika dus.
Volgend jaar weer een nieuwe uitdaging.....
Dan rij ik met 12 Cargill collega's de beklimming van Alpe D'Huez!

Dit jaar helaas wel enige incidenten:
-Twee maal aangevallen door een hond.
-En diverse malen betrokken bij een valpartij. Helm in twee stukken!
Gelukkig is lichamelijk alles goed afgelopen.
Dit jaar ook veel op mijn nieuwe mountainbike gereden.
Ook de vele mooie mountainbike toertochten in de Zuidwesthoek, Essen en Kalmthout.

Free Counters
007counters.com
View My Stats