Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, januari 20, 2008

E-ploeg reisje naar Berlijn...

Met de Cargill E-ploeg gingen we dus naar Berlijn. We hebben daar een fantastisch weekend gehad. We hebben veel gezien, alles eigenlijk.
Checkpoint Charlie.

Onze vier persoons Kajuit....Biertje?

Hier bezoeken we het laatste stukje van de Muur in Berlijn. Fijne Collega's! (Marco van Weele, Rien Meeuwisse en Armando Lindhoud)

Ook hebben we er een goed glas bier kunnen drinken.
Mooie stad waar ik zeker nog naar terug zal keren.
In Kaufhaus das Westens KaDaWe

Pilsje in de Fernsehen Tower.

Ron Kouveld, Louis Baseler, Marco van Weele,
Armando Lindhoud, Amade Driessen, Rien Meeuwisse en Henk Driessen hier bij Franzz........Bottems Up en Gaaaan!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats