Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, januari 24, 2008

Berlijn 2008.....E-ploeg.

Foto's van E-ploeg Cargill collega's:

Armando Lindhoud (fijne collega) maakte deze foto van mij bij Checkpoint Charlie.

The American in the photo was not a guard here but was a tuba player in the U.S. Army Band, according to Jeff Harper.

Armando maakte ook deze foto van mij op Alexanderplatz.

Amade Driessen maakte deze foto van ons ontbijtje in het hotel Econtel Charlottenburg, Sommeringstrasse 24-26, Berlin. Het hotel was perfect! Henk en Marco hebben mijn ploeg verlaten. Henk Driessen al in december 2006. Hij ging naar de D-ploeg. Marco van Weele werkt tegenwoordig bij Agrocare, Rilland. Hij gaat een imperium opbouwen in de horeca. Happy Frites, Happy Inn, Happy Family....We kregen als vervanger sinds november 2006, Armando Lindhoud uit St. Annaland.

Ook Henk Driessen maakte bij aankomst een foto van onze vier persoons "kajuit". Mothers Finest...

Marco van Weele, Happy Family, Happy Frites, Happy Inn, maakte deze foto op Alexanderplatz van Henk en mij.

Jackelien Schravemaker maakte deze foto van mij in de metro. Vrouwelijk schoon, Anna aus Berlin....
Duitsers, er is eigenlijk niks mis mee, alleen maar zeer vriendelijke mensen ontmoet hier in Berlijn. Ik stel dus mijn mening bij, wat betreft Duitsers.

Free Counters
007counters.com
View My Stats