Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, december 05, 2008

Lance Armstrong-Livestrong!!!

Showtime Armstrong:
Zonder salaris en premiestelsel wil Amerikaan vooral fietsen voor zijn kankerfonds

PLAYA DE LAS PALMAS
Glimlachend liep hij het kordon fotografen en cameramensen tegemoet. In zijn hoogtijdagen in de Tour de France was het niet veel drukker wanneer Lance Armstrong parmantig in de gele trui richting het startpodium reed. Dat het nu om een decemberse wintertraining op Tenerife ging, ver weg van het peloton, maakte de internationale media niets uit. ’What’s going on?’, vroeg de Amerikaan nog quasi nonchalant. ’The Boss is back in town’, terug in wielerland, en dat nieuws is voorlopig belangrijker dan welke wedstrijd ook.

Mooi Lance, IK ben een fan van JOU!!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats