Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, december 10, 2008

Petoeten, kaarten in de kaartclub:

Gerard, al veertig jaar vrienden voor het leven...! MOOI..!Onze kaartclub, Ludo Verhaert, de slachter en Eddy Kuylen van "het Pannekoekenhuis", naast mij Gerard Nelen, de schapen handelaar.

Al jaren doe ik graag kaarten. Het is begonnen bij "Trapke Op". Daar ging ik met mijn vriend Ad Bolders elke vrijdag kaarten. Op de goud kleurige Zundapp gingen we er naar toe. Ik was toen net zestien jaar. kaarten bij "Trui van Trapke Op". Nappen en Rinueren.
Later hebben we een eigen kaartclub opgericht.
We kaarten al meer dan dertig jaar samen.
Eerst om de veertien dagen.
Nu, omdat we allemaal in ploegen diensten werken, om de ongeveer drie weken.
Petoeten, WAT EEN KAARTSPEL...!
We kaarten om de keer bij een ander. Hapjes erbij en een APPELFLAP van bakkerij `van Vossen`
Twee kratjes bier leegmaken en dan de balans weer opmaken. Vanavond goed gewonnen.
Kaarten met vrienden. Vriendschappen van meer dan 35 jaar!!!
We kletsen wat, denken na over strategisch uitkomen. Proberen je beste vriend `NAT`te spelen.
Maken ondertussen de kratjes bier leeg. MOOI......!
Kaarten met vrienden. Het mooiste wat er is. Hier gaat het onder andere om in het leven. Vriendschap en plezier maken.....! En af en toe een beetje werken.

Free Counters
007counters.com
View My Stats