Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, december 04, 2009

Dancing with Bears..;)

Leerlingen van scholengemeenschap 't Rijks hebben met de actie 'Dancing with the Bears' 66.377 euro ingezameld voor KiKa Kinderen Kankervrij.
Mooie kaart Armando en Bonita.
Dat werd gisteren op school gevierd met onder anderen Sinterklaas, rapper Volkan en de mascotte-beer. De scholieren verkochten meer dan tienduizend Kika-knuffelberen en sleutelhangers. De leerlingenvereniging van de school organiseert om de drie jaar een actie voor een goed doel. Begeleider Dick Leening: 'We zijn trots op het ingezamelde bedrag, maar we vinden het ook belangrijk dat scholieren zich bewust worden van dit leed.'
Ook Angela en Laura hebben aan dit project meegedaan.
Goed gedaan...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats