Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, mei 28, 2011

Heeeerlijk, 38 kilometer op de mountainbike.

Na de nachtdienst effe kort slapen.
Om 12.45 op pad met de mountainbike.
De zwarte lus en groene lus van Stay Okay heb ik gereden.
IK effe Geen rondje Zeelandbrug ;)
Toch reed ik een dikke 38 kilometer.
Op de Kop van de landingsbaan, Vliegveld Woensdrecht.
Mooi die Code: Twee bier haha...

Ook Sir Winston Churchill maakte gebruik van deze Code. Helaas begreep niemand wat hij toen bedoelde.
Nu weer op pad voor mijn andere hobbie.

Free Counters
007counters.com
View My Stats