Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, november 03, 2015

Huijbergen EK Veldrijden 2015.

Vandaag kreeg ik mijn kaartje in de bus voor het EK Veldrijden te Huijbergen. Zondag nog naar de Koppenbergkoers gekeken. Zal nog niet meevallen om een Nederlandse overwinning te gaan behalen in Huijbergen op 7 november. Wout van Aert rijdt heel erg sterk. Via Troost Mecanical Services heb ik zelfs een toegang tot de VIP tent. TMS werkt al jaren voor het bedrijf waar ik al 32 jaar werk: Cargill.

Free Counters
007counters.com
View My Stats