Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, november 30, 2017

Escape Room 007


Cargill E ploeg doet een Escape 007 in Willemstad.
Escapen als ploegen uitje. We werden verdeeld in twee teams. Cargill team Tarwe en Cargill team Raffie. We moesten als team een bom ontmantelen die in de bunker van Willemstad tot ontploffing zou komen. Ons team had nog 4 minuten en 25 seconden over. Helaas is team Cargill Raffie ontploft. Na de Escape Room 007 hadden we nog een etentje. Kortom het was een geslaagde dag uit met de naaste collega's.

Free Counters
007counters.com
View My Stats