Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, september 17, 2016

Uit eten bij Saus op de Plaat.

Trots op mijn dochters Angela en Laura.
We moesten nog steeds de verjaardag vieren van Laura. Op 6 augustus was Laura jarig. Helaas had ik op 7 augustus een zwaar fiets ongeval met o.a. een gebroken sleutelbeen. Gisteren gingen we dus uit eten. Ook Jordy was er natuurlijk bij. Dit keer gingen we naar Saus op de Bergse Plaat. Saus is de nieuwste zaak van Frank van de Avert zalen de Raayberg. We hebben er prima gegeten. Super goede bediening ook. We kwamen niets te kort en komen er zeker nog terug.
Jordy maakte deze leuke foto.

Free Counters
007counters.com
View My Stats