Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, september 06, 2016

Sterker door Tegenslag!

Nu ben ik weer onderweg naar Koblenz. Via Belfort ga ik er naar toe. Op weg naar Lahnstein maakte ik deze foto. Mijn erstes plakat. Begin juli was ik ook al hier en ook in Belfort. Toen was ik in top conditie. Na mijn fiets ongeval tijdens de fietsdodentocht van Bornem is conditie sterk achteruit gegaan. Nog steeds wat last van pijn aan mijn sleutelbeen.
Sterker door Tegenslag!

Free Counters
007counters.com
View My Stats