Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, november 04, 2015

EK Veldrijden in Huijbergen 2015.

Ik heb nu lekker weekend. Vandaag het rondje EK Veldrijden 2015 van Huijbergen nog maar eens gefietst. Het was nu al een stuk drukker dan afgelopen zondag. De junioren uit Belgie van Fidea racing team zijn al volop aan het trainen. Sterk rijden die mannen! Het is een mooi maar zeer zwaar rondje. De slag zal vallen op de Tiesteduin.
Troost Mecanical Services is een van de sponsoren.
De afdaling van de Tiesteberg.
Mooi rondje voor een wielrenner.
Belgen zijn al volop aan het trainen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats