Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, september 10, 2016

Cycling is My Life!

Cycling is My Life!
Vijf weken geleden had ik een zwaar fiets ongeval. Hersenschudding, zware schaafwonden over mijn hele lichaam. Ook nog een gebroken sleutelbeen. De wonden zijn nu littekens. Mijn sleutelbeen wordt nooit meer wat het was. Toch ben ik gelukkig dat ik weer kan fietsen. Het is nog niet zoals het was voor het ongeluk. Maar toch, ik fiets weer. En ook nog eens berg op in de Vogezen. Vandaag de laatste dag hier. De Trois Ballonnen beklommen. Col Salbert ontdekt. Vandaag tocht naar Zwitserland van 140 kilometer en 2500 hoogte meters. Morgen ga ik nog naar Koblenz. Daar ga ik fietsen langs de Moezel, Rijn en Lahn. Ik heb veel gefietst rond Alpe d' Huez. De Dolomieten. Volgend voorjaar ga ik toch maar weer terug naar Belfort in de Vogezen.
Cycling is My Life!

Free Counters
007counters.com
View My Stats