Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 28, 2006

Ochtend dienst, ke tempat kerja dengan sepeda.

Op de fiets naar mijn werk. Mijn shift is van 7.00hr. tot 15.00hr. Ik werk vandaag in de mais fabriek. Opstaan om 5.00hr. Bakje koffie uit de Senseo, en dan om 5.30hr. vertrekken naar Cargill Bergen op Zoom. Vandaag op mijn Trek mountainbike. Ik rij via Wouwse Plantage richting Roosendaal, Tolberg. Dan via Wouw en Philip Morris naar Cargill. Het is een tochtje van 28km. Erg mooi zo in de morgen. Het was deze morgen erg mistig. Hier zijn wat foto's van dit tochtje in de morgen.

Kruis in de mist, Huijbergen. Km 2.
Zon opkomst in Huijbergen. Km 3.
Spoorweg overgang Tolberg. Km 14.
Cargill "voor kantoor".
Cargill, het logo is weer terug. Km 28.

Free Counters
007counters.com
View My Stats