Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, augustus 17, 2006

Ook voor de kinderen was er veel te doen.

Zeker voor de kinderen is er in het Mullerthal veel te doen. Je kunt er het natuurleerpad volgen. Je komt dan oa door erg diepe kloven en grotten. Lekker zwemmen in het zwembad of in de schone Our en de Sure. Er is een heel mooi klim avonturenbos in Vianden, waar kinderen en volwassenen lekker veilig kunnen klimmen en abseilen. Echternach is een leuk plaatje waar je lekker kunt winkelen, en terrasjes pakken. Huijbergen naar Beaufort kun je gemakkelijk in 3 uurtjes aanrijden. Hierna tanken voor 1 euro 10!
We zaten op het kleinschalige bungalowpark van Claude Bartimes, Petit Suisse in Beaufort.
Ik zelf heb er in de ochtend uren ongeveer 500km. gefietst op de mountainbike.
Het natuurleerpad van Berdorf.
Boom omhoog met een vinger!!
Het hele mooie en schone zwembad van Beaufort.
Bestuderen van deze pomp.
Boven op het Grand Bassin van de waterkrachtcentrale.
Laura was ook niet bang.
Angela in het klimbos van Vianden.

Free Counters
007counters.com
View My Stats