Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, september 22, 2006

Verzet tegen afsluiten oprit A58.

Verzet tegen afsluiten oprit A58.
HOOGERHEIDE - Het afsluiten van de afrit Bergen op Zoom-Zuid/Huijbergen langs de A4/A58 is onaanvaardbaar voor de gemeente Woensdrecht. Afsluiting leidt tot een slechtere bereikbaarheid van Huijbergen en de vliegbasis Woensdrecht.„Als dit plan wordt doorgezet, dan kan Rijkswaterstaat rekenen op verzet van ons, maar ook van de vliegbasis“, zegtde Woensdrechtse wethouder C. Jaspers (verkeer).

Altijd maar weer het economische belang bovenaan stellen. De wethouder zou eens moeten kijken naar de verkeersveiligheid. Je wordt nu regelmatig bijna onderste boven gereden op de Huijbergsebaan. Aan het einde van deze afrit. Vooral de schoolgaande fietsers van Huijbergen naar Bergen op Zoom v.v, hebben hier last van!
Huijbergen maakt verder helemaal geen gebruik van deze afrit.
Ik ben dus voor sluiten.

Free Counters
007counters.com
View My Stats