Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, september 19, 2006

Voor het eerst weer even beneden.

Toch wel een hele reis hoor, de trap af. Met de bips over de treden, nog eens wat anders dan de ROLLER COASTER. Ik heb het gehaald. Mijn eerste gang is natuurlijk naar de koelkast. Eindelijk!
Hierna naar de computer waar ik nu zit. Operatie is volgens de chirurg goed geslaagd. Ben geopereerd rondom de Achillespees. De zgn Achillespees operatie. Twee sneden van 2 en bijna 8 centimeter. Met extra veel hechtingen ivm de complicaties van afgelopen jaar. Toen ging na 14 dagen er een wond terug open, en kregen we die niet goed meer dicht.
Ik zit nu in het verband. Probleem is dat ik mijn andere gewrichten nu op een vreemde manier ga belasten. Loop (hink) dus nu op krukken. Moet zo veel mogelijk de voet hoog houden.
Ik heb een baan waar je regelmatig hard moet werken. Waar een redelijke beloning en ploegentoeslag tegenover staat. Ik heb in het ziekenhuis Lievensberg maar weer eens gezien hoe hard de verpleegkundigen moeten werken! Petje af voor de verpleegkundigen in Ziekenhuis Lievensberg. Je moet echt liefde hebben voor dit vak. Wat mij opviel is dat er veel allochtone meisjes dit vak hebben gekozen. Hier stond ik wel even van te kijken! Ik vind mooi! Sara Achabar, ik wens je sukses met je carriere als verpleegkundige in ziekenhuis Lievensberg. Ziekenhuis Lievensberg in Bergen op Zoom, afdeling 6.

Hier nog aan het infuus.
Op ziekenbezoek, Susie, Angela en Laura.
Nog een "toevallige passant", onze vriendin Maud Beuman was ook in het ziekenhuis. Maud heeft ook jaren bij Cargill in Bergen op Zoom gewerkt.

Free Counters
007counters.com
View My Stats