Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, september 11, 2006

BBQ op mijn sportclup.

Op zaterdagavond had ik het jaarlijkse feest van de maandagavondclup. Vanuit de spaarkas werd een prima BBQ geregeld op het cluphuis. Ook was er de uitslag van de competitie. Helaas kwam ik (nog) niet in de top voor. Hier moet ik nog wat meer gaan oefenen. Maakt niet uit. Het feest was prima. Eddie kon er helaas niet bij zijn. Hij moest werken, en kon geen vervanging regelen. Gerda ging wel mee, en we hadden een erg leuke avond.
Aan het BBQ vuur.
Grote militaire tent.
Schalen vlees en salade's waren prima.
Aan tafel in het cluphuis.















De prijsuitreiking, ik zat (nog) niet bij de top vijf. Werner voor de tweede keer eerste.

Susie en Gerda Kuijlen-Bolders.
Het was echt een heel gezellige avond!

Eric en zijn team bedankt.

Free Counters
007counters.com
View My Stats