Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 28, 2006

Kermis in Huijbergen.

Afgelopen weekend was er weer kermis in Huijbergen. Ondanks het slechte weer was het er heel gezellig. Vooral op zondag was het weer goed te noemen.
De terrassen en cafe's zaten goed vol.
Ook voor de braderie was het goed zaken doen. Angela en Laura hadden de zolder opgeruimd, en stonden ook op de vrijmarkt. Ze hebben de spaarpot goed aangevuld. Topper van de kermis was de Heartbreaker, waar ik ook nog in moest. Dit viel na wat biertjes niet mee! We hebben nog lekker wat gedronken in cafe "Vaeders Hoefke".
Hier was het ook erg gezellig! De combinatie kermis, braderie en wielerkoers is een sukses. Zeker nu de kermis weer op het kerkplein staat!! Hier wat foto's van de zondagmiddag.
Oma was er natuurlijk ook.
Met vriendinnen als kopers.
Mijn collega Thomas van Dalen was er ook. Hier met Noa en Saskia aan de kraam bij Angela en Laura.
Laura met papa in de Heartbreaker.
Met vrienden aan de bar.
Hier Frits en Lolita, bijna 25 jaar getrouwd! Gefeliciteerd!!
Ad en Lillian.
Susie en Corne.

Het was een fijne dag!

Free Counters
007counters.com
View My Stats